Zakelijke verhuizing

Een zakelijke verhuizing kan een uitdaging zijn, maar met grondige planning en voorbereiding kunt u de impact op uw bedrijfsactiviteiten minimaliseren en soepel intrekken in uw nieuwe bedrijfspand. Aarzel niet langer en vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan!

⭐⭐⭐⭐⭐   Beoordeeld met een 4.6 / 5.0

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Daar voor al uw woningontruimingen en verhuizingen

Binnen 24 uur een offerte op maat

100% oplevergarantie

Donatie van goede spullen

Verhuizing bedrijven

Wij hebben ervaren dat we niet alleen een rol van betekenis spelen op de particuliere markt, maar voor zakelijke klanten. Met sommige van onze partners hebben wij al jaren een intensieve samenwerking. Want zeg nou zelf. Verhuizen vinden de meeste mensen niet leuk.. wij wel!

Het opstellen van een goede een haalbare planning is onze prioriteit. We luisteren graag naar uw wensen en benodigdheden. Met behulp van deze realistische planning weet u waar u aan toe bent en mocht u in de tussentijd ragen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen!

Wie zijn onze partners?

• Makelaars
• Bewindvoerders
• Gemeente
• Woningbouworganisaties
• Zorgorganisaties
• Notarissen
• Aannemers

Hoe regelen wij bedrijfsverhuizingen?

Wij staan garant voor een langdurige samenwerking en komen onze afspraken na zoals deze zijn vastgelegd. Betrouwbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Heeft u nog geen samenwerking met ons, maar wilt u graag eens kennis met ons maken? Vul ons contactformulier in. 

Wat kost een zakelijke verhuizing?

Wanneer je nadenkt over het verhuizen van je bedrijf, is de grote vraag vaak: “Wat gaat dat kosten?” Uiteraard is er geen standaard antwoord, aangezien elke verhuizing uniek is. Daarom komen we graag langs om een inschatting te maken van de grote van de verhuizing & de inboedel. Dan kunnen we u daarna binnen 24 uur een gepaste offerte toesturen!

l
Z

Stap 1 – Aanvraag offerte of persoonlijk contactaanvraag

Stap 2 – Persoonlijke kennismaking en inschatting kosten

Stap 3 – Officieël voorstel/offerte wordt aangeboden bij de klant

Stap 4 – Na goedkeuring gaan we van start met de ontruiming/verhuizing 

Veelgestelde vragen

Antwoorden op de veelgestelde vragen over een woningontruiming na overlijden

Beïnvloedt een zakelijke verhuizing de bedrijfscontinuïteit?

Een zorgvuldige planning is essentieel om bedrijfscontinuïteit te behouden. Tijdelijke verstoringen kunnen optreden, maar door duidelijke afspraken te maken zorgen we samen ervoor dat deze beperkt blijven!

Wanneer moet je beginnen met de voorbereidingen voor een zakelijke verhuizing?

Begin zo vroeg mogelijk, bij voorkeur enkele maanden van tevoren, om voldoende tijd te hebben voor planning en uitvoering.

Natuurlijk spelen factoren mee als: hoe groot is je bedrijf? Hoeveel spullen moeten er worden vervoerd? Hoe groot is de afstand? 

Toch raden we aan op tijd te beginnen om onverwachte verrassingen te voorkomen!

Hoe zorgen wij voor de veiligheid van waardevolle spullen?

Informeer ons tijdig over de waardevolle spullen. Dan kunnen wij vraag extra maatregelen nemen om deze veilig te verplaatsen. Zo kunnen we bijvoorbeeld speciale bescherming aanbrengen of items in een aparte doos plaatsen.

Waarom kiezen voor JHC-Woningontruiming?


Wij doen alles in overleg

Hergebruik via goede doelen

Van A tot Z volledig geregeld

Opslag inboedel

Millieu bewust afvoeren afval

Betaalbaar

demontage kast

Laat hieronder uw gegevens achter. Wij bellen u zo snel mogelijk terug!

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.