
Garage opruimen – Stappenplan en tips
Een rommelige garage? Dat kennen we allemaal. De garage is vaak dé plek waar spullen worden neergezet “voor later”, maar voordat u het weet staat hij helemaal vol en is
Heeft u een woning, zorgkamer of bedrijfsruimte die met spoed ontruimt moet worden? Bij ons kunt u rekenen op een snelle en deskundige service. We zorgen voor een complete ontruiming, schoonmaak en afvalverwerking op korte termijn. Extra diensten zijn ook mogelijk. Vraag een offerte aan voor de mogelijkheden.
Of bel direct met Joey: 0620909728
Wanneer u te maken heeft met een onverwachte situatie, kan het zijn dat u op korte termijn een ontruiming moet doen. Daarvoor hebben wij onze speciale spoedontruiming dienst. Deze service houdt in:
Een spoedontruiming is een ontruiming die binnen hele korte tijd plaatsvindt. Dit is vaak binnen enkele dagen vanaf de aanvraag. Of de ontruiming binnen erg korte termijn kan plaatsvinden, is wel afhankelijk van onze beschikbaarheid. Wij doen ons uiterste best om dit mogelijk te maken, maar het is dus belangrijk dat u zo snel mogelijk telefonisch contact opneemt voor de mogelijkheden.
Een spoedontruiming is alleen nodig wanneer een woning of bedrijfspand binnen erg korte tijd moet worden ontruimd. Dit is niet heel vaak nodig, omdat de bewoner of huurder vaak de tijd krijgt om alles te ontruimen. Maar het kan voorkomen in de volgende situaties:
Een huis ontruimen regelen is een hele uitdaging. Het inschakken van hulp kan dan wenselijk zijn. Wij, van JHC-Woningontruiming weten hoe we dit professioneel aan moeten pakken.
Wilt u graag meer weten over onze diensten in Eindhoven? Aarzel niet langer en vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan!
Vaak na het overlijden van een dierbare moet een zorgkamer ontruimt worden. Dit moet vaak op korte termijn gebeuren. In zo een situatie kan het handig zijn om een spoedontruiming aan te vragen. Dan bent u er zeker van dat de zorgkamer op tijd weer leeg is en verhuurd kan worden.
Vaak is een spoedontruiming nodig bij een faillissement van een bedrijf. Het bedrijfspand moet dan zo snel mogelijk leeggehaald en opgeruimd worden om zodat er geen extra kosten komen. Bij zo een ontruiming kunnen wij alles uit handen nemen zodat de bedrijfsruimte in korte tijd weer te verhuren is.
Hoewel de werkzaamheden en de beschikbare tijd spoedontruiming variëren, hanteren we een vaste procedure voor het aanvragen van woningontruiming. Zo weet u precies wat u kunt verwachten. Door 4 eenvoudige stappen te doorlopen, kunnen we garanderen dat de woningontruiming soepel en probleemloos verloopt.
Allereerst beantwoorden we al uw vragen en plannen we een afspraak om de woning te bezichtigen.
Het bezoek aan de woning is volledig vrijblijvend en stelt ons in staat om met u te bespreken wat de mogelijkheden zijn.
Op basis van de gemaakte afspraken tijdens het bezoek. We werken altijd met een vaste prijs, zodat u achteraf niet voor onaangename verrassingen komt te staan.
Pas wanneer u volledig gerustgesteld bent over wat u te wachten staat, geeft u uw goedkeuring op de offerte en starten we met de woningontruiming.
De kosten van een spoedontruiming zijn erg afhankelijk van de situatie. Factoren die invloed hebben op de kosten van een spoedontruiming zijn zoal:
Hieronder vindt u inschattingen van de kosten van een woningontruiming per type woning. Let wel op dat dit inschattingen zijn en dat de daadwerkelijke kosten kunnen afwijken. De kosten zijn dus afhankelijk van een aantal factoren zoals de grootte van de woning, de hoeveelheid inboedel, etc. Ook wanneer een ontruiming op erg korte termijn gedaan moet worden kan dat ervoor zorgen dat de kosten iets hoger uitvallen. Met name omdat er dan bijvoorbeeld vaak meer personeel wordt ingeschakeld.
Type woning | Gemiddelde kosten woningontruiming |
---|---|
Senioren kamer | €250 tot €450 |
Kleine woning (1 tot 2 kamers) | €250 tot €650 |
Eengezinswoning | €700 tot €1600 |
Grote woning (meer dan 3 slaapkamers) | €850 tot €2000 |
U kunt soms wat op de kosten van de huis ontruiming besparen door alvast wat voorwerk te doen. Hieronder een aantal dingen die u zelf al kunt:
Een rommelige garage? Dat kennen we allemaal. De garage is vaak dé plek waar spullen worden neergezet “voor later”, maar voordat u het weet staat hij helemaal vol en is
Wanneer u op het punt staat uw nieuwe woning in te trekken, hoort het huis volledig leeg aan u opgeleverd te worden tenzij er andere afspraken zijn gemaakt. Maar wat
Gaat u binnenkort verhuizen naar een huurwoning? Met deze checklist weet u zeker dat u niets over het hoofd ziet. Van het opzeggen van uw oude huurcontract tot het inschrijven
Neem contact op